Reis Nederland-Singapore 2014-2015

28 juni 2014 - Tiel, Nederland

Welkom op ons reisblog. We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Nog wat tips:

1) Je kunt de foto's als een diaserie afspelen. Klik in de kop op Foto's. Klik vervolgens op diashow. Als de vertoning begint heb je nog de optie om te sorteren op datum (oplopend of aflopend).

2) Het globale reisschema vind je onder de kop Kaart. Zoals de vogel vliegt hebben we nog 15.000 km voor de boeg. Een vlaggetje op de kaart geeft aan dat er voor deze plaats een fotoserie is. Klik op het vlaggetje en je ziet de foto's op klein formaat. Klik op een foto en je komt in de serie terecht.

3) Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst rechtsonder.

1. Ans:
    30 juni 2014
    Hi Marleen,

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Goede reis.

Groetjes, Ans.
  2. Alice:
    5 juli 2014
    Jullie zijn nu vijf dagen op weg... In de geweldige bus...
  3. Bernard en ingrid:
    7 juli 2014
    Leuk jullie ontmoet te hebben! Goeie reis!

Groetjes van Bernard en Ingrid vanaf de camping in Thrāna.
  4. Peter Schreuder:
    hallo zus en zwager,
    Wij zijn net terug van onze rondtour over de Balkan en Griekenland. Erg goed bevallen, veel cultuur etc gezien. Eten en drinken was ook perfect en na 7800 km weer goed thuis gekomen. alleen in Albanie beroofd van mijn smartfone met veel foto's de mist in. Goede reis laat ons geregeld iets horen. Groeten Peter en Henny
  5. Henriette:
    7 juli 2014
    15.000 km! Heel veel, maar valt misschien nog wel mee als je het vergelijkt met het aantal kilometers dat Peter en Henny hebben afgelegd in 7 weken! Veel ruimte voor lokale contacten? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en zeker ook de foto,s van de drone. Groet, Henriette
  6. Gepke Vermeiden:
    11 juli 2014
    Leuk om te lezen. Dat juichpak wordt een sensatie tijdens de reis!
    Veel plezier en mooie dingen gewenst op de volgende etappe.
    groeten, Gepke
  7. PetraLandeweerd:
    20 juli 2014
    Daar gaan jullie weer! De twee "adventurers" gaan weer op pad! Jullie camper ziet er wel heel gaaf uit! Pas goed op jullie zelf en geniet ervan! XXX
  8. Cok Schreuder:
    21 juli 2014
    Marleen en Harry, Wat is het toch fantastisch om zo, achter mijn veilige computer, jullie enorm interessante reis mee te mogen maken. Ik ga graag verder mee! Groeten van Peep en Cok.